Essence Be Loud! Graffiti Topcoat & Glow in the Night Topcoat

P1020968

De herfst en de winter komen er weer aan. Ja, een reden om verdrietig te zijn (minder mooi weer, geen shorts meer aankunnen, weer veel regen krijgen), maar ook een reden om blij te zijn! Ten eerste, stel je even voor hoe gezellig het weer wordt… Lekker comfy op de bank met een warme chocomel terwijl je de regen tegen de ramen hoort tikken… Aahh! Ten tweede, make-up merken lanceren weer nieuwe collecties! Zo ook essence, die nu de LE ‘Be Loud!’ in de schappen heeft liggen. Nu is het zo dat er bij de Kruidvat een 1 + 1 actie op ALLE nagellakjes/nagelverzorging was, dus ik de Graffiti Topcoat uit de Be Loud! collectie mee, en aangezien ik toch nog een lakje er gratis bij kreeg, nam ik ook maar gelijk de Glow in the Night topcoat mee.

P1020972
De kwastjes van beide lakjes, zoals je ziet niet heel bijzonder. Gewoon het standaard (smalle) kwastje.

P1020973
Het ‘basislakje’ waarop ik de swatches maakte, dit is 29 Will You Berry Me? van Catrice.

tweefingers
De swatches, beide topcoats zijn met 1 laagje gedaan.

En hier zijn dan de swatches! Boven zie je de Glow in the Night topcoat, onder de Graffiti Topcoat. Wat is de Graffiti Topcoat mooi zeg! Er zitten verschillende soorten glitters in, zo zie ik langwerpige (holografische?) glitters, zwarte vierkantjes, gouden en roze zeshoekjes, en hele kleine rode glittertjes in de lak zitten. Wauw! Het is soms wel even lastig om de glitters goed te verdelen.
De Glow in the Night topcoat geeft een soort gelige waas aan je nagel of aan het lakje waarop je de topcoat doet, het is een soort milky lakje, het lijkt trouwens wel alsof ze die glow in the dark figuurtjes (die dolfijntjes en sterretjes enzo, die je in je kamer kon plakken, je weet vast welke ik bedoel!), fijngemalen hebben en in een lakje hebben gestopt… Hij werkt trouwens goed in het donker, je ziet 10 zwevende nagels als je in bed ligt, grappig om te zien! Ik kon het effect in het donker helaas niet zo goed op de foto krijgen, I’m sorry.

P1020995

Ik vond de Graffiti Topcoat zo leuk, dat ik hem maar gelijk op al m’n nagels heb gedaan. Echt, I love this topcoat!
Beide lakjes raad ik aan, ze zijn beide voor minder dan 2 euro per stuk (!) verkrijgbaar bij Kruidvat & Trekpleister.

Essence Be Loud! Graffiti Topcoat – €1,89
Essence Glow in the Night Topcoat – €1,89

TIP: Bij de Kruidvat zijn tot 22 september ALLE nagellakjes, nagelverzorging en nepnagels etc. 1+1 GRATIS!

2 gedachtes over “Essence Be Loud! Graffiti Topcoat & Glow in the Night Topcoat

Geef een reactie

