Review H&M Lip Balm Vanilla Cake

P1030074
Lipbalms, ik kan er geen genoeg van krijgen! Ik heb er meestal 2 standaard in m’n etui zitten (als het er niet meer zijn ;)) en (bijna) altijd zit er wel een in mijn broekzak. Toen we afgelopen vrijdag met de klas naar Nijmegen gingen, moest ik even de H&M in, ik sleurde een vriendin mee naar de cosmetica afdeling (nouja, sleuren is een groot woord), en keek rond. En toen zag ik deze lipbalm. Whooaa! Alleen dat doosje tinnetje al! Wat een geweldige verpakking. Helaas is het zo dat je bij de H&M niet aan deze lipbalms kunt ruiken… Er zat namelijk een ‘sealzakje’ (ofzoiets) omheen. Mehh :(. Toch besloot ik de gok te wagen en nam ‘m mee!

P1030068
Zoals al eerder gezegd, die verpakking! Love it, dat turquoise en roze erin verwerkt.

P1030072
De achterkant, zoals je ziet zit er minerale olie in, het kan vervelend zijn als je dit vermijdt, ikzelf heb er niet zo’n probleem mee. Is deze lipbalm echt voedend? Nee, maar dat had ik ook niet verwacht… Trouwens, zie je dat ze dit product in een taal beschrijven als ‘vaselina’? Grappig om te zien hoe bekend vaseline wel niet is.

P1030073
En dan maak je de verpakking open… DIE GEUR! Ahhh, wat een heerlijke geur is dit! Vanille, maar niet alleen vanille, nee, ook iets suikerachtigs, iets zoets. Lovely! (Hebben jullie dat ook, als je een product voor de eerste keer openmaakt, en dan zie je het product zitten, nog helemaal egaal en schoon, en dat je dan zoiets hebt van… ‘Nooo! Ik wil er geen vingerafdrukken op krijgen! Het is nu nog zo mooi!’? Of ben ik de enige?)

P1030080
Ook een van de eerste dingen die me opviel, het blikje is huge! Echt heel groot, ik heb er hier ter vergelijking mijn Nivea Lip Butter en mijn Burt’s Bees naastgelegd…’

Conclusie: Yup, I like this lipbalm. Het is zeker geen holy grail, want het is toch een soort vaseline met een ‘smaakje’. Maar om dit zo in je (hand)tas te hebben zitten, nee, dat kan zeker geen kwaad! Want: die geur en die verpakking, <3! Toch een lekkere lipbalm voor tussendoor dus, als je lippen niet al te erg beschadigd zijn. Mocht je bij de H&M zijn, er zijn ook nog een paar andere varianten, daar zou je ook naar kunnen kijken! (Iets met raspberry geloof ik…)

H&M Lip Balm Vanilla Cake – €1,95 verkrijgbaar bij de H&M (cosmetica afdeling), helaas niet verkrijgbaar in de webshop.

3 gedachtes over “Review H&M Lip Balm Vanilla Cake

Geef een reactie

