21 facts about me!

 

21 facts about me.

Houwdie houwdie,

Ow ma gawd het lijkt wel eeuwen geleden sinds ik iets heb gepost. Het spijt me het spijt me ik ga al in de hoek staan, ik schaam me diep…

Maar nu heb ik eindelijk tijd gevonden om iets te posten dus nu vragen jullie vast, nou wat dan? Nou onze lieve Joni heeft een tijdje geleden een 20 facts about me post geplaatst en ik dacht dat kan ik ook alleen beter dus hier zijn 21 facts about me!

1 mijn naam is Romy

2 koala’s vind ik de meest awsome beesten ooit, ze slapen 22 uur per dag en de andere twee uur zijn ze stoned van de bladeren die ze eten en vallen ze uit de boom. Geweldig

3 ik zit op kunstschaatsen

4 ik ben een phone addict, ik neem serieus dat ding overal mee naar toe. Ik denk niet dat ik een dag zonder kan… Best triest eigenlijk

5 ik zit op dansen, hip hop en jazz welgeteld.

6 ik heb een kat, en 2 konijnen (nummer 3 is pas geleden overleden, rust in vrede pluisje, je was een top konijn en een top moeder, ook al deed je nog al “seksuele” dingen met je kinderen om het zo maar te zeggen…)

7 op mijn elfde verjaardag heb ik de hele tijd lopen wachten op een brief van Zweinstein. Hij is helaas nog niet gearriveerd. Langzame uilen van tegenwoordig.

8 ik zit op het VWO

9 ik woon in Brabant (want daar brandt nog licht.)

10 ik shop niet veel maar intens. Aldus Floor over ons shopping gedrag.

11 ik zet mijn wekker altijd een half uur eerder zodat ik nog een paar keer op snooze kan drukken, lekker pûh wekker.

12 mijn wekker is een vreselijk irritant ding van de Hema.

13 altijd als een spiegel of iets wat spiegelt langskomt zie je mij erin kijken, even checken of ik niet opeens mascara op mijn bovenlip heb zitten en mijn haar eruit ziet alsof ik ondersteboven in een tornado zat.

14 21 interessant facts over jezelf bedenken is best lastig. En dat heb ik dus zojuist ondervonden.

15 ik ben een twitter addict. Geen verdere informatie nodig.

16 ik kijk altijd de eerste en de laatste aflevering van gtst, gewoon omdat in de laatste aflevering er altijd een cliffhanger is en omdat je dan ook wil weten hoe het afloopt moet je ook de eerste aflevering kijken.

17 geroezemoes is een van de meest mislukte woorden ooit, ik bedoel ge-roe-ze-moes. Ja denk daar maar eens over na.

18 ik ben jarig op 4 februari, ik verwacht nu dus wel allemaal felicitaties. Dat jullie het maar even weten.

19 ik ben verslaafd aan alle Disney films, ik denk dat mijn favoriete Aladin is, of toch rapunzel, of toch belle en het beest, of toch de kleine zeemeermin, of…..

20 ik heb een ongelofelijke hekel aan gym, want blijkbaar moet je daar jezelf echt inspannen, it’s a no from me.

21 ik ben een paar jaar geleden gestopt met nagelbijten, maar mijn nagels zijn volgens mij te lui om terug te groeien, want ze zijn nog steeds super kort…

En dat waren ze 21 facts about me! Ik hoop dat jullie het niet al te saai vonden en… Ja tot de volgende keer!

Love y’all!

Xxx Romy.

2 gedachtes over “21 facts about me!

Geef een reactie

