Review Action (MAX) Lipsticks

Action Lipstick 1

Je hebt budget, en budget. Misschien vind jij merken als Bourjois budget, omdat je normaal alleen high-end merken koopt. Of je vindt Catrice en Essence budgetmerken. Maar deze review is van een merk wat misschien wel het meest budget is van allemaal: ik review vandaag 2 lipsticks van MAX (het eigenmerk van de Action)! Deze lipsticks kostten samen 89 cent, ze zijn er dan ook alleen verpakt per 2. Ik kocht dit setje eigenlijk omdat ik een cheape rode kleur zocht om om te smelten met vaseline, en zo een tinted lipbalm te krijgen. En cheap is dit zeker!

Action Lipstick 1

Deze twee kleuren zaten samen in de verpakking, Dazzling Red (links) en Creamy Peach (rechts). De verpakking vind ik niet mooi en onhandig, de lipstick steekt namelijk nog uit als je deze helemaal naar beneden draait. Maar goed, voor 90 cent mag je ook niet al te veel verwachten ;).

Action Lipstick 2

Dit is Dazzling Red, een rode kleur die neigt naar roze toe te gaan. Voor deze lipstick kocht ik dit setje, er lag ook nog een setje met deze lipstick en dan Dark Nude ofzo, maar ik weet dat bruinige kleuren mij echt niet staan. Dus ik nam deze mee, waarin ook Creamy Peach zit.

Action Lipstick 3

…en dit is Creamy Peach! Een peachy/oranje kleurtje met wat shimmers erin.

 Action Lipstick 4

Hier zie je goed dat Creamy Peach (links) shimmers bevat en Dazzling Red (rechts) niet.

En dan nu naar de swatches!

Action Lipstick Swatches

Boven Creamy Peach, onder Dazzling Red.

Wow! Dat er zoveel pigment in zou zitten had ik niet verwacht! Ik dacht dat de lipsticks een heel licht kleurtje zouden afgeven, maar dit pigment doet niet onder voor duurdere merken!

Action Lipstick Creamy Peach

Hier zie je Creamy Peach op mijn lippen, zoals je ziet dekt deze errug goed! Hij geeft meer dekking dan ik verwacht had.

Action Lipstick Dazzling Red

En hier is Dazzling Red op mijn lippen, I’m very sorry voor de onscherpe foto… Deze lijkt iets minder dekkend te zijn dan Creamy Peach, maar alsnog een goede dekking!

Dazzling Red was trouwens wel lastig om aan te brengen, hij was vrij stroef terwijl ik dat met Creamy Peach niet had. Ik denk dat het komt omdat er in Creamy Peach meer shimmers zitten. Dazzling Red ga ik dus omsmelten met een beetje vaseline zodat deze wat makkelijker aan te brengen is.

Deze lipsticks zijn echt heel mooi! Hoewel Creamy Peach me niet super zal staan, ben ik wel heel erg tevreden over het pigment en de dekking van de lipsticks. Tel daarbij op dat er bijenwas (staat als 3e ingrediënt op de lijst! :)), vitamine E en Aloë Vera in zit, dat MAX niet op dieren test (en de lipsticks dus Cruelty Free zijn) en dat je voor 2 lipsticks 90 cent betaalt, dat zijn dit echt toppertjes! Oké, de verpakking is niet super, maar dat is dan ook het enige wat ik hierop aan te merken heb.

Ik zou zeggen, fiets even langs de Action! Er zijn nog meer setjes verkrijgbaar met nude en roze kleuren.

MAX Lipsticks – €0,89 per 2 (!)

Bye bye people!

 

5 gedachtes over “Review Action (MAX) Lipsticks

Geef een reactie

