Catrice, nieuwe lijn: Thrilling me softly

https://slothtv.files.wordpress.com/2013/10/276e7-catrice-fall-halloween-2013-thrilling-me-softly-collection.jpg
Happy monday!
Een van mijn forever favoriete budget merken is Catrice. De producten zijn goedkoop en van goede kwaliteit.
Daarom wil ik jullie de nieuwe lijn van Catrice laten zien die ongeveer rond eind oktober in de winkels ligt. Een echte Halloween lijn!

Afbeelding
First of nagellak! Zoals jullie misschien weten ben ik gek op nagellak en zeker die van Catrice!
Mij lijken Dare devil en Occult het mooist. En jullie?
Ze zijn €2,99,- per stuk.


Blush sticks zijn opeens all the rage. Ik zag ze bij Essence laatst ook al liggen.
Ik ben zelf nog steeds een poeder blush fan maar voor wie wel gek is op blush sticks:
Voor €4,59 p.s. zijn ze van jou.


Ook is er weer nieuwe oogschaduw! Ik hou vooral van lichte kleur op dit gebied dus ik vind ze prachtig.
Deze Absolute Eye Color Trio‘s, Soft Thrill en Gentle Thrill (ha) zijn €3,89 p.s.


Wet shine lip stain voor maar €3,99.-? Count me in!


Mij zal je nooit met zulke patch eyeliners zien lopen. Maar deze zijn wel leuk voor een Halloween feestje…Met een speciaal iemand? 😉
Ze zijn €2,99. Wel waard om uit te proberen voor die prijs.

Met deze eyeliner pen kan je vast een mooi lijntje maken. Quick like a cat. (ha)
Voor maar €3,59… Rawrrr. Daar ga je toch van spinnen?


Budget mascara? Hell yes! Better than false lashes? Let’s hope so.
Ik denk dat dit wel een goede mascara is omdat Catrice een goede reputatie heeft qua mascara.
Voor €4,59 kan je het eens uit proberen.

Geef een reactie

